Serwis internetowy www.startup.pfr.pl stosuje pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką Prywatności.

Jak dodać swoją firmę do Dealroom i Ekosystemu Innowacji? Zobacz!

Dodanie swojej firmy do Ekosystemu Innowacji na startup.pfr.pl może być na początku pracy z systemem nieco nieintuicyjne. Jak to zrobić? I co w sytuacji, gdy Twoja firma jest już w systemie Dealroom?

Założenie profilu firmy w Ekosystemie Innowacji na startup.pfr.pl (i w Dealroom, na którego silniku Ekosystem działa) jest proste, jednak ta opcja jest odrobinę ukryta i dla nowego użytkownika znalezienie jej może nastręczać trochę trudności. Jak założyć profil firmy w Dealroom? 

Zacznij od założenia darmowego konta użytkownika 

Nasz Ekosystem Innowacji można przeglądać bez zakładania konta i logowania się. Jednak, aby założyć profil firmy musisz mieć konto i być zalogowany. 

Jak założyć konto na Dealroom?

To super proste - wystarczy podać swojego maila (służbowego!) i hasło. To wystarczy!

Po zalogowaniu się musisz… wyszukać firmę. System podpowie Ci podobnie nazwane firmy – jeśli jej nie odnajdziesz – po prawej stronie ekranu pojawia się przycisk „Add Company” – tam dodasz dane odnośnie swojego start-upu! 

Moja firma już tu jest! 

Dealroom czerpie informacje o firmach z wielu źródeł – większość start-upów w systemie nie została dodana przez użytkowników, a dane o nich pochodzą z ogólnodostępnych źródeł, od twórców baz Ekosystemów (takich jak PFR) i samych pracowników Dealroom. Może się zdarzyć, że profil Twojej organizacji jest już dostępny w Ekosystemie, jednak zawiera przestarzałe informacje lub błędy. Jak je poprawić? 

W tym wypadku także musisz założyć konto w systemie i zalogować się. Następnie znaleźć już istniejące konto firmy i po prawej stronie ekranu „Edit”. W tym momencie Dealroom pozwoli Ci połączyć swój profil z istniejącą firmą. Jeśli klikniesz w wyskakującym okienku „Add Yourself and make Edits”.  Uwaga, Dealroom pozwoli Ci dodać swój profil do firmy jedynie w wypadku, kiedy masz maila w firmowej domenie! W innym wypadku musisz skontaktować się mailowo z pracownikami firmy. 

Jakie informacje mogę wprowadzić?

W kolejnych zakładkach lewej kolumny wprowadzisz następujące informacje:

- Info: Tu dodasz podstawowe informacje o firmie: logo, krótkie informacje czym się zajmuje, datę stworzenia, etap rozwoju i status firmy.
- Tags: Informacje o rodzaju działalności - branża, rynek, model biznesowy, źródła przychodu wykorzystywane technologie czy realizowane cele rozwoju ONZ.
- Analytics/Links: Linki do stron i mediów społecznościowych, a także marketplace'ów z których można pobrać aplikację start-upu.
- Address: Adresy biur - jeśli firma działa na scenie międzynarodowej można dodać więcej niż jedno!
- Financials: Dane finansowe - przychody, zyski, EBITDA i budżet na badania i rozwój, to wszystko dodasz w tej zakładce.
- Employees: Liczba pracowników - może być dokładna, albo podana w rzędzie wielkości.
- Funding rounds: Tu można dodać dane o każdej rundzie finansowania, a także np. otrzymanych grantach czy nagrodach w konkursach czy programach akceleracyjnych.
- Valuation: wycena spółki, łącznie z datą i źródłem wyliczeń
- Team: W przeciwieństwie do "Employees" tu dodajesz ważne osoby dla firmy - CEO, co-founderów, a także osoby zajmujące się profilem firmy na Dealroom. To co istotne, to że te konta powiązane są z profilami na Dealroom, czyli użytkownik musi mieć konto na stronie, żeby zostać tu dodany - jeśli nie ma konta, zostanie do niego wysłany mail z prośbą o jego założenie.
- News Links: Jeśli napisały o Was media, tu możecie dodać link do informacji!

Pozostałe informacje nie są istotne dla start-upów - dodają je raczej fundusze VC, akceleratory czy twórcy eventów.

Dodanie firmy i wprowadzenie zmian do Ekosystemu Innowacji jest proste. Możesz go więc dodać już teraz. Dlaczego warto? Jeśli się zastanawiasz, przeczytaj nasz tekst o agregatorach start-upów i inwestycji

Zobacz również