Założenie profilu firmy w Ekosystemie Innowacji na startup.pfr.pl (i w Dealroom, na którego silniku Ekosystem działa) jest proste, jednak ta opcja jest odrobinę ukryta i dla nowego użytkownika znalezienie jej może nastręczać trochę trudności. Jak założyć profil firmy w Dealroom?
Zacznij od założenia darmowego konta użytkownika
Nasz Ekosystem Innowacji można przeglądać bez zakładania konta i logowania się. Jednak, aby założyć profil firmy musisz mieć konto i być zalogowany. Po zalogowaniu się musisz… wyszukać firmę. System podpowie Ci podobnie nazwane firmy – jeśli jej nie odnajdziesz – po prawej stronie ekranu pojawia się przycisk „Add Company” – tam dodasz dane odnośnie swojego start-upu!
Moja firma już tu jest!
Dealroom czerpie informacje o firmach z wielu źródeł – większość start-upów w systemie nie została dodana przez użytkowników, a dane o nich pochodzą z ogólnodostępnych źródeł, od twórców baz Ekosystemów (takich jak PFR) i samych pracowników Dealroom. Może się zdarzyć, że profil Twojej organizacji jest już dostępny w Ekosystemie, jednak zawiera przestarzałe informacje lub błędy. Jak je poprawić?
W tym wypadku także musisz założyć konto w systemie i zalogować się. Następnie znaleźć już istniejące konto firmy i po prawej stronie ekranu „Edit”. W tym momencie Dealroom pozwoli Ci połączyć swój profil z istniejącą firmą. Jeśli klikniesz w wyskakującym okienku „Add Yourself and make Edits”. Uwaga, Dealroom pozwoli Ci dodać swój profil do firmy jedynie w wypadku, kiedy masz maila w firmowej domenie! W innym wypadku musisz skontaktować się mailowo z pracownikami firmy.
Dodanie firmy i wprowadzenie zmian do Ekosystemu Innowacji jest proste. Możesz go więc dodać już teraz. Dlaczego warto? Jeśli się zastanawiasz, przeczytaj nasz tekst o agregatorach start-upów i inwestycji!