Serwis internetowy www.startup.pfr.pl stosuje pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką Prywatności.

Strategia marketingowa Twojego produktu z e-bookiem PFR

Masz wyjątkowy produkt, który powinien stać się popularny i chętnie kupowany? Chcesz sprzedawać więcej? Z pewnością tak się stanie, ale Twoje działania marketingowe i promocyjne muszą być dobrze zaadresowane i efektywne. Wprowadź w życie rady z naszego najnowszego e-booka, a marketing stanie się prostszy niż zakładasz! 

Aby ruszyć z dobrze przygotowaną kampanią marketingową, należy określić, kim jest Twój klient i dlaczego powinien kupić właśnie Twój produkt, a nie ten, który oferuje konkurencja. Im więcej informacji na temat grupy docelowej i jej potrzeb będziesz posiadać, tym więcej klientów zainteresujesz swoją ofertą.  

E-book “Narzędzia marketingowe, które zapewnią firmie sukces.” to zestaw praktyk, dzięki którym dowiesz się, jak poprowadzić kampanię marketingową, a także jakich błędów unikać. Znajdziesz w nim m.in. wskazówki dotyczące: 

  • określenia profilu odbiorcy; 

  • kanałów komunikacji z klientem; 

  • elementów digital marketingu (m.in. Google Ads czy SEO). 

W publikacji zapoznasz się także z listą 20 polskich rozwiązań, które pomogą Ci zoptymalizować i z sukcesem zarządzać kampanią marketingową. Dzięki informacjom, które zbierzesz za ich pomocą – zmierzysz, przeanalizujesz, a nawet – w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji – uzyskasz podpowiedzi, jakie działania podejmować, żeby sprzedawać więcej. Wśród nich znajdziesz narzędzia zaprojektowane przez firmy, takie jak: Brand 24, Callpage, Autenti, Freshmail czy Getresponse. Co ważne, przy ich wykorzystaniu, możesz ruszyć z promocją bez wychodzenia z domu! 

Pobierz e-book i zwiększ efektywność swoich działań marketingowych.  

Inne aktualności

IT też jest kobietą. Raport „Strong Women in IT” przygląda się branży z żeńskiej perspektywy

Polska ma już 8 jednorożców? Wg. raportu Dealroom i Google for Startups tak