Serwis internetowy www.startup.pfr.pl stosuje pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką Prywatności.

Slush – weź udział w jednej z największych europejskich imprez dla start-upów

Odbywający się w Helsinkach Slush to jedna z największych konferencji dla start-upów i inwestorów. Nieprzerwanie organizowana od 2008 roku konferencja gromadzi zarówno młode firmy jak i najważniejsze fundusze VC. Jeśli chcesz się na nim pojawić, PARP oferuje możliwość dodatkowej ekspozycji na polskim stoisku.

Między 17 a 18 listopada w Helsinkach odbędzie się 15 już edycja Slush, konferencji, która jest jednym z najważniejszych wydarzeń na mapie europejskich eventów dla start-upów. Organizatorzy zapowiadają, że pojawi się na niej ponad 2500 przedstawicieli VC i prawie dwa razy tylu founderów. To szansa zarówno na networking, jak i na znalezienie partnerów i wysłuchanie prelegentów, wśród których są m.in. przedstawiciele funduszy Sequoia Capital, Accel, Pear VC, Andreessen Horowitz, NEA, Atomico, Seven Seven Six czy 20VC, a ze strony start-upów founderzy i CEO takich firm jak Ramp, Revolut, OnlyFans, Nord Security, Stripe, Tinder, Slack, Spotify, Canva czy Doordash.  

Z VC można spotkać się nie tylko w czasie występów ich przedstawicieli na scenie – dostępna dla użytkowników aplikacja pozwoli na wybór odpowiedniego dla branży i poziomu rozwoju start-upu funduszu i umówienie spotkania z jego przedstawicielami. 

Wydarzenia wokół Slush – konkursy i branżowe spotkania 

Jednym z najważniejszych dla młodych start-upów fragmentów imprezy może być konkurs „Slush 100” – przeznaczony dla firm, które zostały założone w 2019 roku lub później, i zebrały rundy equity niższe niż 500 tys. euro. Do konkursu zakwalifikowane zostanie 100 start-upów, a zwycięzca podpisze umowę inwestycyjną (SAFE Investment) wysokości 1 mln euro z funduszami, które będą oceniały pitche (Accel, General Catalyst, Lightspeed, NEA i Northzone) – fundusze będą także mentorami zwycięskiego start-upu w jego dalszym rozwoju. 

Poza konkursem konferencja to także szereg mniejszych wydarzeń – są wśród nich między innymi spotkania dla takich branż jak Web3.0, Fintech, zrównoważony wzrost (wydarzenie organizowane przez Google), biotechnologia i medtech czy deeptech i inne oparte o badania naukowe rozwiązania. 

Polskie stoisko z PARP da Twojemu start-upowi dodatkową ekspozycję 

Jeśli myślałeś o udziale w konferencji, Polska Agencja Rozwoju Przemysłu organizuje w trakcie konferencji polskie stoisko i oferuje start-upom współudział. Oferta obejmuje: 

  • skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań biznesowych, 
  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, gadżety itp.), 
  • wyświetlanie filmów promocyjnych. 

Z darmowej propozycji mogą skorzystać zarówno firmy, które biorą czynny udział w wydarzeniu, a także odwiedzający, a nawet takie, które nie będą fizycznie obecne w Helsinkach. PARP nie pomaga jednak w zdobyciu wejściówek i nie zwraca kosztów uczestnictwa w imprezie. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do 20 października, a więcej informacji znajduje się na stronie PARP

Inne aktualności

Międzynarodowe targi BEYOND w Grecji – Zgłoś swój startup!

Kraków w Akceleratorze DIANA NATO! Co to znaczy? Rozmawiamy z prowadzącymi program