Serwis internetowy www.startup.pfr.pl stosuje pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką Prywatności.

Czy aplikacje wesprą zdrowie psychiczne? Podcast Pionierów z Kasią Gryzło

W tym odcinku Podcastu Pionierów rozmawiamy z Kasią Gryzło, CEO HearMe i jego angielskiej wersji – Emplomind i absolwentką Szkoły Pionierów PFR. To start-up który pomaga pracownikom poprawić w bezpieczny sposób swoje zdrowie psychiczne. Jak powstało i jak działa HearMe, jak stres wpływa na pracownika, jak pandemia zmieniła podejście pracodawców do wsparcia psychologicznego pracowników?

Czy technologia może być naszym sprzymierzeńcem w trudnej sytuacji psychicznej? Jak duży wpływ na funkcjonowanie firmy ma dobrostan psychiczny pracowników Jakie są główne problemy psychologiczne napotykane w miejscu pracy? Jak dbać o swój dobrostan psychiczny jako founder start-upu?Czy podejście do zdrowia psychicznego pracowników zmieniło się w czasie pandemii i kryzysu związanego z wojną w Ukrainie? Tego dowiesz się z dzisiejszego odcinka naszego podcastu. Wysłuchasz go na:

- Naszej stronie

- Spotify

- YouTube

- Google Podcasts

- Myślę, że podejście do stanu psychicznego zmieniało się w czasie pandemii drastycznie. Kiedy zaczynaliśmy w 2020 roku, nie mogliśmy nawet używać słów „zdrowie psychiczne” w czasie rozmów sprzedażowych, bo to odstraszało pracodawców. Mówiliśmy „samopoczucie”, „wellbeing”, ale mówienie o zdrowiu psychicznym sprawiało, że nasi partnerzy się wzdragali. Ten skok świadomości po pierwszym roku to postęp, który bez niej nie nastąpiłby w ciągu 10 lat. Dużo chętniej rozmawiamy o zdrowiu w domu, miejscu pracy czy szkole - mówi Kasia Gryzło.

W czasie rozmowy mówimy nie tylko o samym rozwiązaniu, ale też staramy się podpowiedzieć, jak z perspektywy foundera wspierać zarówno siebie, jak i pracowników.

- Ważne jest, żeby pracodawcy byli transparentni. Kiedy pracownicy mogą coś podejrzewać, a nie dostają jasnych informacji, tworzą w głowach czarne scenariusze. Ja na początku wojny w Ukrainie wysyłałam podsumwanie, zaczynające się od tego, że obecna sytuacja nam nie zagraża, klienci nie wypowiadają nam umów i pracownicy mogą być spokojni o swoją przyszłość w firmie, podsumowując też sposoby w jaki możemy ich wesprzeć - mówi CEO HearMe.

Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy!

Inne aktualności

Być kobietą w świecie innowacji... - rozmowa z Mirellą Kłosińską (cykl artykułów)

Być kobietą w świecie innowacji... - rozmowa z Pamelą Krzypkowską (cykl artykułów)