Serwis internetowy www.startup.pfr.pl stosuje pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką Prywatności.

E-book „Podstawy marketingu – kompendium wiedzy dla start-upu”. Najlepsze teksty z naszego portalu i wypowiedzi ekspertów

Nieważne, czy chcesz prowadzić marketingowe działania start-upu sam, czy z pomocą agencji, czy po prostu interesujesz się tematem, zapraszamy do naszego nowego e-booka. Znajdziesz w nim słowniczek marketingowych pojęć, najlepsze teksty o marketingu ze startup.pfr.pl i wypowiedzi ekspertów z branży – takich jak m.in. Błażej Abel, Monika Czaplicka, Edyta Kowal czy Paweł Tkaczyk.

Zastanawiasz się, jak zacząć sprzedawać swoje produkty czy usługi, gdzie znaleźć swojego klienta? Nasz nowy, darmowy e-book pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na problemy początkujących start-upowców. Dowiesz się z niego także jak używać agregatorów żeby pokazać swoją młodą technologiczną firmę większej liczbie potencjalnych klientów.

Porady ekspertów

Jeśli jesteś trochę bardziej zaawansowanym marketingowcem, w naszym e-booku też znajdziesz coś dla siebie. Eksperci, tacy jak Błażej Abel, CEO scale-upu Landingi, Joanna Ceplin, blogerka, strateg marki i trenerka komunikacji online, Monika Czaplicka, właścicielka agencji Wobuzz i autorka podręczników marketingu i wielu innych.

Eksperci z jednej strony podzielą się radami, które uważają za najważniejsze dla młodego, wchodzącego na rynek start-upu, a z drugiej wskażą młode firmy, które według nich działają świetnie marketingowo.

- Każde działanie wymaga planu. Nie chodzi o to, by raz na zawsze wykuć w kamieniu jakąś strategię i później jej nie ruszać. Co jakiś czas będzie wymagała pewnej rewizji. Ale trzon (wizja i misja) powinny być niezmienne. To z nich taka strategia powinna wypływać. Kiedy już ją masz, pamiętaj o tym, by być konsekwentnym. Pomoże to nie tylko Twoim klientom (chcesz przecież, by identyfikowali się z twoją marką), ale i Twoim pracownikom, którzy potrzebują jasnego i klarownego celu. Jeśli działasz na mocno konkurencyjnym i wrażliwym na trendy rynku, pokusa zmiany kursu, choćby na chwilę, przyjdzie pewnie nieraz. Taka strategia pomoże Ci go utrzymać, choćby poprzez właściwe priorytetyzowanie projektów – to jedna z rad, której udzieliła Edyta Kowal, brand&marketing director w Displate, opiekunka merytoryczna kierunku Marketing Internetowy na studiach podyplomowych AGH.

Słownik pojęć branży marketingowej

Nasz e-book to także obszerny słowniczek pojęć i skrótów używanych w branży marketingowej – która jak każda inna ma swój język pełen haseł, które dla mniej doświadczonych mogą brzmieć dość tajemniczo. My staramy się wyjaśnić te pojęcia – od advertorialu po UTM. Jeśli masz pytania o terminy używane w reklamie - Ściągnij e-book! Dostępny jest on pod tym adresem.

Inne aktualności

Endeavor State of Polish Tech – jak powstawał raport i jak wygląda? [Rozmowa[

Jak zatrudniać w nowym start-upie? Dowiesz się z naszego podcastu!