Aktualności Data publikacji: 03 listopada 2021

Weź udział w kursie „Przedsiębiorstwo Gotowe na Przyszłość” i przygotuj markę do wejścia na rynki zagraniczne!

Chcesz wprowadzić swój produkt na rynki zagraniczne? Pracujesz nad stworzeniem brandu lub zastanawiasz się nad rebrandingiem Twojej marki? A może chcesz dowiedzieć się więcej o tak ważnych obecnie kwestiach, jak cyfryzacja czy transformacja energetyczna? Weź udział w nowym, bezpłatnym kursie online „Przedsiębiorstwo Gotowe na Przyszłość”! 

Wprowadzenie marki i produktu na rynki zagraniczne jest ważnym, wymagającym wiedzy i gruntownego przygotowania etapem w rozwoju start-upu. W kolejnych tygodniach listopada chcemy przybliżyć Ci istotne kwestie związane z ekspansją zagraniczną, zarówno okiem eksperta merytorycznego, jak i praktyków.  

Temat wejścia firmy na rynki zewnętrzne poruszony został także w opublikowanym właśnie kursie „Przedsiębiorstwo Gotowe na Przyszłość”, dostępnym na stronie kursy.pfr.pl. E-learningowy kurs powstał z myślą o kadrze zarządzającej, która odpowiedzialna jest za budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa i przystosowanie go do pojawiających się trendów przyszłości. Dzięki 12 lekcjom w przystępnej formie nagrań wideo, poznasz pomysły i narzędzia do wprowadzania zmian w obszarach: innowacji, cyfryzacji i transformacji energetycznej. 

Choć kurs skierowany jest głównie do dużych i średnich firm, twórcy start-upów także znajdą w nim materiały przydatne w budowaniu spółki technologicznej i nowatorskiej. Do nich zalicza się lekcja o brandingu i rebrandingu na rynki zagraniczne. Temat ten przedstawił Bartek Kotowicz z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, który jest m.in. założycielem Instytutu Brandingowego IBRA, Dyrektorem zarządzającym agencji brandingowej Engram, twórcą marki Pan Wizualny zajmującej się projektowaniem informacji, jak również wykładowcą akademickim. Możesz zatem spodziewać się wszechstronnej wiedzy na temat budowania identyfikacji wizualnej marki!

Jak przygotować start-up do wejścia na rynki zagraniczne? 

Dlaczego jest ona tak ważna w kontekście wprowadzania produktu na nowe rynki? Z uwagi na to, że logotypy, hasła reklamowe i inne aspekty stanowiące o wizerunku firmy, często odnoszą się do kodu kulturowego państwa, w którym biznes powstaje. Chcąc rozszerzyć działalność start-upu, musisz stworzyć bardziej uniwersalny przekaz, łatwy w odbiorze przez mieszkańców różnych krajów i kultur.  

Z lekcji o brandingu i rebrandingu na rynki zagraniczne dowiesz się więc: 

  • Jak przygotować markę do ekspansji zagranicznej? 
  • Jakie są elementy brandingu? 
  • Jak zbudować strategię wizualną marki? 
  • Jak stworzyć naming i identyfikację wizualną na potrzeby marek działających na wielu rynkach zagranicznych.  
  • I wreszcie – kiedy stosować branding, a kiedy rebranding? 

Dzięki udziałowi w kursie przekonasz się także, dlaczego branding w Polsce jest wyjątkowy i czym jest „klątwa ocaleńców”. Co istotne, udział w nim jest całkowicie bezpłatny, a po zakończeniu i pomyślnym zdaniu testu, otrzymasz certyfikat. Na stronie lekcji dotyczącej brandingu na rynki zagraniczne możesz pobrać również bezpłatny przewodnik brandingowy! 

Aby rozpocząć kurs, wystarczy wejść na stronę kursy.pfr.pl i zalogować się. 

Zapraszamy Cię również do skorzystania z kursów dostępnych na naszej stronie – obecnie możesz skorzystać z aż czterech ścieżek i poznać szczegóły: