Rozmowy o Przyszłości: Jarosław Kuźniar - jak pandemia zmienia rynek medialny?
Czego dowiesz się z video?
"Rozmowy o przyszłości" to seria rozmów Elizy Kruczkowskiej, Dyrektor Departamentu Innowacji Polskiego Funduszu Rozwoju z ważnymi postaciami polskiego ekosystemu innowacji. Prowadząca wraz z gośćmi stara się zrozumieć i przewidzieć, jak pandemia Covid-19 wpłynie na otaczający nas świat.
Gościem odcinka jest Jarosław Kuźniar, jak sam o sobie mówi: multiinstrumentalista, który ma doświadczenie zarówno telewizyjne i radiowe, jak i prasowe, a nawet sceniczne. Jarosława Kuźniara mogliście oglądać m.in. w TVN24, TVN i Onet.pl oraz słuchać w Trójce i Radiu ZET. Obecnie w ramach Kuźniar Media – butikowej agencji kreatywnej, rozwija projekt Voice House. Jest to nowoczesne studio nagrań, w którym klient otrzymuje produkcję, postprodukcję i dystrybucję treści. Jarosław Kuźniar wspiera nowoczesne budowanie i kreowanie marki osobistej oraz rozwijanie własnych kanałów w social media. Szkoli także firmy i osoby prywatne.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Kogo obecnie możemy nazywać "przedsiębiorcą medialnym"?
- Jak zmieni się rynek medialny po pandemii?
- Czy technologie zmienią sposób w jaki konsumujemy media?
- Czy umiejętność obycia się z kamerą jest zarezerwowana tylko dla osób pracujących w mediach?
- Czy odpowiedzialność za słowo w sieci jest mniejsza u blogera niż u dziennikarza w tradycyjnym rozumieniu tego zawodu?
- Jak zainteresować i zatrzymać odbiorcę przy sobie tworząc np. podcasty?
- O czym pamiętać rozpoczynając publikowanie swoich treści w internecie?