Przejdź do treści
Aktualności Data publikacji: 26 lutego 2021

Podcasty o marketingu, które pomogą Ci w budowaniu marki online

Wiele osób za pozytywny skutek uboczny pandemii koronawirusa uważa przyspieszenie procesu cyfryzacji w Polsce. Według opublikowanych w październiku zeszłego roku danych GUS 90,4% gospodarstw domowych korzysta z internetu, a 60,9% mieszkańców Polski w wieku 16-74 lata dokonywało zakupów online. Jak stworzyć skuteczną strategię komunikacyjną i zbudować rozpoznawalną markę? Posłuchaj zebranych przez nas podcastów!

“Online Marketing Made Easy” Amy Porterfield 

Podcast Amy Porterfield jest jednym z najpopularniejszych kanałów o digital marketingu. Autorka, która jest ekspertem ds. budowania marki online i autorką książki “Facebook Marketing All in One for Dummies”, nie każe długo czekać na kolejne nagrania – ukazują się one średnio co 2-3 dni! Z audycji dowiesz się wielu konkretów dotyczących strategii działania w social media, content marketingu czy tworzeniu webinariów. Amy Porterfield cyklicznie prowadzi również kursy online, na które wolne miejsca kończą się w zaledwie kilka minut. Liczba słuchaczy podcastów jest szczęśliwie nielimitowana.  

“Konkretnie o marketingu” Artur Jabłoński 

Artur Jabłoński jest marketingowym praktykiem. Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu, a także prowadzi szkolenia z reklamy na Facebooku, komunikacji w social media i copywritingu. Jak sama nazwa jego podcastu wskazuje – prowadzący bez owijania w bawełnę tłumaczy, jak podejmować skuteczne działania marketingowe, które skutkować będą zwiększeniem sprzedaży. Jego audycja skierowana jest zarówno do przedsiębiorców, jak i osób związanych ze sprzedażą i marketingiem.  

“Marketing School - Digital Marketing and Online Marketing Tips” Neil Patel & Eric Siu 

Jeśli szukasz podcastu, który pomoże Ci przyswoić dużo merytorycznej wiedzy o działaniach w internecie w małych pigułkach – Marketing School jest właśnie dla Ciebie. Odcinki audycji prowadzonej przez Neila Patela & Erica Siu, ukazują się codziennie i cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Być może dzięki temu, że każdy z nich trwa do 10 minut! Z kanału dowiesz się jak prowadzić działania SEO, content i email marketingowe oraz jak budowaćspołeczność wokół Twojej marki.  

“Mała Wielka Firma” Marek Jankowski 

Uznawany często za najpopularniejszy w Polsce podcast ekonomiczny. Choć audycja Marka Jankowskiego dotyczy tematyki ogólnobiznesowej, kwestie sprzedaży, tworzenia marki, zarówno firmy, jak i osobistej, a także strategii komunikacyjnej są tu mocno wyeksponowane. Jak wskazuje sam twórca, w podcaście przekazuje praktyczne porady, które będą pomocne w rozwijaniu firmy, niezależnie od tego czy prowadzisz biznes online, czy tradycyjny. Warto dodać, że współudział przy powstawaniu podcastu miał guru storytellingu - Paweł Tkaczyk.  

“FIRMA ON-LINE" Agata Chmielewska  

Autorka „Firmy On-line” Agata Chmielewska jest freelancerką i ekspertką marketingu online i e-commerce. Jej podcast skierowany jest szczególnie do osób, które chcą rozwinąć działalność w Internecie i wykorzystać nowe media oraz technologie do zwiększania przychodów. W jej audycji pojawiają się także goście – eksperci z różnych dziedzin digital marketingu.  

“Marki Testowane na Ludziach” Małgorzata Wardaszka - Deręgowska 

Małgorzata Wardaszka - Deręgowca zawodowo współpracuje z firmami z sektora MŚP oraz raczkującymi biznesami, którym pomaga budować spójną komunikację. Wie zatem, co mówi, gdy przekonuje, że małe biznesy mogą tworzyć wielkie strategie. O doświadczeniach w digital marketingu opowiada sama, ale często rozmawia z zaproszonymi gośćmi, którymi są zarówno przedsiębiorcy, jak i marketingowi specjaliści.  

“Wyższy Poziom Marketingu” Karolina i Mariusz Łodyga 

Karolina i Mariusz Łodyga prowadzą firmę konsultingową, zajmującą się m.in. tworzeniem strategii komunikacyjnych. Ich podcast ma inspirować i pokazywać, w jaki sposób budować ekosystem marketingowy i wprowadzić firmę na wyższy poziom wzrostów i zysków biznesowych. W audycji usłyszysz także o ciekawych informacjach ze świata biznesu i marketingu. Jak zapewniają twórcy – wszystko to podane zostanie ze szczyptą dobrego humoru!  

“Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki” Łukasz Kosuniak 

Podcast Łukasza Kosuniaka – wieloletniego praktyka marketingowego, autora tekstów eksperckich i książki „ABC Marketingu B2B” skierowany jest do zarządzających firmami, marketingiem i sprzedażą B2B. W cotygodniowych audycjach opowiada – sam lub z zaproszonymi gośćmi – o tym jak prowadzić marketing w małej i dużej firmie, od czego zacząć działania komunikacyjne i odpowiada na pytania, dlaczego Twoje dotychczasowe działania mogą okazywać się niewystarczająco skuteczne. W pierwszym sezonie podcastu Łukasz Kosuniak udostępnił zaś w formie audio całą zawartość książki „ABC Marketingu B2B”. 

Vademecum Innowatora 

Pozostając w temacie marketingu, przypominamy również odcinek Vademecum Innowatora, którego gościem był Bartek Pucek - Country Digital Manager w IKEA i autor popularnego newslettera o strategii w świecie technologii pucek.com. W rozmowie opowiedział m.in. o budowaniu strategii marketingowej i o najskuteczniejszych metodach zdobycia klientów!