Mazowsze wspiera start-upy! III edycja konkursu „Startuj z Mazowsza”
Jeśli prowadzisz start-up zarejestrowany w województwie mazowieckim, który działa nie dłużej niż 3 lata – weź udział w III edycji konkursu „Startuj z Mazowsza”! Sprawdź szczegóły inicjatywy i dowiedz się, co możesz dzięki niej zyskać.
Mazowieckie start-upy mogą zgłosić swój udział w trzech kategoriach: social impact, inno-tech i start. Kategoria social impact została stworzona dla firm pozytywnie oddziałujących na środowisko lub społeczeństwo, natomiast w kategorii inno-tech mogą startować start-upy, których produkty i procesy są innowacyjne technologicznie. Dla pionierskich projektów, będących na etapie Minimum Viable Product lub prototypu, utworzono kategorię start.
Oprócz nagród finansowych z puli 90 tys. zł, na laureatów czekają nagrody specjalne od partnerów konkursu, a wśród nich:
- konsultacje merytoryczne związane z rozwojem biznesu i pozyskiwaniem finansowania;
- możliwość udziału w szkoleniach i programach mentoringowych
- możliwość prezentacji projektu przed gronem inwestorów.
Dodatkowymi atutami programu są też m.in. możliwość rozbudowania sieci kontaktów, wzięcie udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej oraz promocja w mediach branżowych.
Zgłoszenia będą przyjmowane do 16 lipca 2021, a aplikować je można się online na stronie. Konkurs „Startuj z Mazowsza” wyróżnia jego prosta formuła - wszystko, czego potrzebujesz to ciekawie wypełniony formularz i biznesowy pitch, który udowodni, że to właśnie twój projekt ma największy potencjał.
Komisja konkursowa składa się z biznesowych ekspertów:
- Adrian Migoń – Przewodniczący komisji i Prezes Zarządu Youth Business Poland;
- Greg Albrecht – multiprzedsiębiorca, doradca, mówca, inwestor, podcaster;
- dr hab. Agnieszka Skala - profesor nadzwyczajny na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej;
- Maciej Sadowski – Prezes Zarządu Startup Hub Poland.
Dowodem na to, że konkurs pomaga rozwinąć skrzydła są laureaci poprzedniej jego edycji – Solhotair, czyli firma produkująca solarne kolektory grzewcze o wysokiej efektywności. Według Grzegorza Maciaszka, który jest Business Development Managerem w Solhotair „Startuj z Mazowsza” był przełomowym wydarzeniem w rozwoju firmy. Udział w konkursie pozwolił im na zdobycie wielu cennych kontaktów, co ostatecznie przełożyło się pozyskanie inwestora strategicznego, w początkowej rundzie finansowania start-upu.