Masz MVP? Wygraj do pół miliona złotych w globalnym konkursie dla start-upów w Singapurze
Myślisz, że Twój pomysł może zawalczyć z projektami z całego świata? Chcesz wejść ze swoim start-upem na azjatyckie rynki? Jeśli działasz w obszarach biotech i medtech, smart city, zrównoważonego rozwoju czy innowacyjnych zastosowań rozwiązań cyfrowych takich jak IoT czy blockchain – masz na to szansę dzięki konkursowi Slingshot.
Slingshot Competition to konkurs dla start-upów, którego pierwsza edycja miała miejsce w 2017 r. Od zeszłego roku, dzięki przejściu w tryb online została otwarta na znacznie większą liczbę start-upów. Do samego konkursu w tym roku zakwalifikowane zostanie tysiąc start-upów z całego świata. Do zeszłorocznej edycji zgłosiło się 7,500 kandydatów z ponad 150 krajów, od Singapuru i Chin, przez Indie, Niemcy, Izrael czy USA.
"Zeszłoroczny, w pełni wirtualny konkurs pozwolił nam na pokonanie ograniczeń stawianych przez pandemię i granic geograficznych, i był największym do tej pory Slingshotem. W tym roku postanowiliśmy iść za ciosem i pokazać jeszcze więcej innowacyjnych start-upów z całego świata"
– mówi Cindy Ngiam, dyrektor SWITCH Enterprise Sigapore, organizatora konkursu.
Zdobądź do pół miliona złotych za pitch
Główną częścią konkursu Slingshot jest konkurs pitchów, którego zwycięzca wygra 200 tys. dolarów singapurskich (ponad 500 tys. złotych) w formie grantu. Nagrodzeni zostaną też zdobywcy pierwszych 10 miejsc – kwotą 50 tys. dolarów singapurskich (ok. 140 tys. złotych). Poza nim tysiąc zakwalifikowanych start-upów może wziąć udział w wyzwaniach stawianych przez korporacyjnych partnerów, które mogą pozwolić zbudować wspólne produkty czy partnerstwa – w zeszłym roku biorące udział w konkursie start-upy wprowadziły swoje rozwiązania do takich globalnych firm jak Rolls-Royce czy koncern Cargill.
Zainteresowane konkursem start-upy mogą zgłaszać się do 1 sierpnia pod poniższym linkiem. Finał imprezy odbędzie się między 8 a 10 listopada 2021 r.