Przejdź do treści
Aktualności Data publikacji: 11 lutego 2020

Kolejna edycja Go to Brand ogłoszona – Twój czas na promocję zagraniczną

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła 6. edycję konkursu Go to Brand. Zobacz, jak zdobyć nawet 425 tys. zł na promocję Twojej marki na zagranicznych rynkach. 

Go to Brand to program skierowany do mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na terenie Polski z wyłączeniem województwa mazowieckiego, które wytwarzają produkt lub usługę o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym w jednej z branż: 

  • biotechnologia i farmaceutyka, 
  • budowa i wykańczanie budowli, 
  • części samochodowe i lotnicze, 
  • maszyny i urządzenia, 
  • moda polska, 
  • IT/ICT, 
  • jachty i łodzie rekreacyjne, 
  • polskie specjalności żywnościowe, 
  • sprzęt medyczny, 
  • branża kosmetyczna, 
  • meblarska, 
  • usług prozdrowotnych. 

Celem programu jest zwiększenie rozpoznawalności polskich marek na rynkach zagranicznych.  

Uzyskane dofinansowanie możesz przeznaczyć na pokrycie kosztów działań związanych z promocją Twojej firmy poza rodzimym rynkiem, w tym udziału w zagranicznych targach, wystawach, misjach gospodarczych, seminariach, konferencjach czy kongresach oraz kosztów usług doradczych w zakresie ekspansji zagranicznej.  

Na wysłanie wniosków masz miesiąc – nabór rusza 11 lutego, a kończy się 11 marca 2020 r. 

Więcej informacji znajdziesz na dedykowanej stronie internetowej