Przejdź do treści
Aktualności Data publikacji: 29 czerwca 2021

Ekosystem nie odpoczywa! Sprawdź interesujące wydarzenia dla rozwoju Twojej firmy i początkujących projektów

Uczniowie na dobre rozpoczęli już wakacje, ale… nie oznacza to, że odpoczywa też biznes! Wręcz przeciwnie – przełom czerwca i lipca przynosi sporo wydarzeń, które pomogą Ci ułożyć procesy HR-owe w firmie, rozwinąć pomysły w branży gamingu i automatyzacji rynku pracy oraz podpatrzeć, jak pitchuje konkurencja.

HRowe Office Hours

Już dziś możesz wziąć udział w drugiej edycji Office Hours organizowanych przez HR Hints. Są one całkowicie bezpłatne i pomogą zarówno założycielom start-upów, jak i menadżerom pogłębić wiedzę w obszarze HR - szczególnie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i budowania relacji w zespole. Podczas spotkania będziesz mieć także możliwość dowiedzenia się, jak budować autentyczny leadership. Możesz również umówić się z ekspertami HR Hints na indywidualne konsultacje w dowolnym temacie z obszaru HR.

Organizator wydarzenia - firma HR Hints, jest twórcą raportu poruszającego kwestię wyzwań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, z którymi mierzą się start-upy. W rozmowie ze startup.pfr.pl Róża Szafranek, CEO HR Hints, podkreśliła, że często spotyka się z rozumieniem HR-u, jako synonimu pojęcia "rekrutacja". 

"(…) kwestia zarządzania zasobami ludzkimi dotyczy nie tylko rekrutacji, ale również konfliktów interpersonalnych, radzenia sobie ze stawianiem zadań w zespołach, integracji pracowników, a nawet zdrowia psychicznego. o jest fundamentalny problem o tyle, że founderzy w Polsce nadal myślą – “potrzebuję zatrudnić najlepszych na rynku”, a mało jeszcze u nas kto rozumie, że HR to przywództwo i dbanie o ludzi, których ma się już zatrudnionych, co odpowiada za ogromną część sukcesu. Nawet jeśli twórca start-upu przyjmie w szeregi firmy fantastycznych pracowników, a nie będzie umiał z nimi współpracować i właściwie ich motywować"

– powiedziała.

Jeśli chcesz wziąć udział w spotkaniu, wypełnij krótki formularz dostępny pod tym linkiem.

TransferHUB

Jeszcze tylko do jutra, czyli 30 czerwca, możesz zgłosić projekt do udziału w Inkubatorze TransferHUB. Poszukiwane są rozwiązania w obszarach:

  • pracy kobiet,
  • sytuacji osób w wieku powyżej 50 roku życia,
  • społecznych zmian związanych z automatyzacją i robotyzacją pracy.

TransferHub to inkubator innowacji społecznych. Projekty, które są w nim rozwijane, mają ułatwić Polakom stawienie czoła wyzwaniom rynku pracy zarówno teraz, jak i w przyszłości. Poszukiwane są wiec projekty, które mogą wpłynąć na realia życia zawodowego i społecznego i dokonać jakościowej zmiany. Aby zgłosić swój pomysł nie musisz być ani twórcą, ani pracownikiem firmy technologicznej, instytucji czy organizacji pozarządowej. Ważne jest, by Twój pomysł:

  • był nowatorski;
  • nie był wcześniej stosowany na terenie Polski,
  • umożliwiał przetestowanie w ciągu pół roku oraz w przyszłości zastosowanie przez inne osoby, firmy czy instytucje
  • pomagał przezwyciężać bariery związane na przykład z niepełnosprawnością, wiekiem, płcią ich odbiorczyniom i odbiorcom.

Jeśli chcesz wziąć udział w inkubatorze, opisz krótko swój projekt i zgłoś się do udziału w kursie, podczas którego organizatorzy programu pomogą Ci przygotować szczegółowy opis innowacji. Do wygrania jest zdobycie funduszy na przetestowanie pomysłów, które uzyskają najwięcej punktów w konkursie, grantem w wysokości około 38 000 zł.

Inkubator Digital Dragons

Jeśli prowadzisz młode studio produkujące gry na PC lub konsole i chcesz pozyskać wiedzę, kontakty biznesowe i inwestora, nie możesz przegapić tego wydarzenia! Krakowski Park Technologiczny rozpoczyna rekrutację do IV edycji Inkubatora Digital Dragons.

Organizatorzy programu ofertę kierują do:

  • młodych studiów, funkcjonujących do 5 lat na rynku lub nieformalnych zespołów;
  • posiadających w produkcji co najmniej jedną grę na PC lub konsolę;
  • przygotowujących się do pozyskania inwestora, wydawcy lub rozpoczęcia kampanii crowdfundingowej.

Co możesz zyskać dzięki udziałowi w inkubatorze? Przede wszystkim bliską współpracę z Funduszem Zalążkowym KPT, dużą ilość praktycznej wiedzy i szeroką sieć kontaktów biznesowych. IV edycja inkubatora to intensywne warsztaty z udziałem ekspertów z branży gamingowej i inwestorów. Dowiesz się z nich jak stworzyć biznesplan, budżet i harmonogram, a następnie finansować produkcje; jak skutecznie zaprezentować projekt gry. Poznasz też szczegółowo najważniejsze kwestie dot. marketingu, sprzedaży oraz prawa autorskiego, a także dowiesz się więcej o modelowej współpracy z wydawcą i inwestorem.

Co warto podkreślić, wszystkie studia, które zakwalifikowane zostaną do udziału w tegorocznej edycji, podpiszą umowy z Funduszem Zalążkowym KPT. To ułatwi w przyszłości zdobycie środków finansowych dla stworzenia i wprowadzenia na rynek kolejnych gier.

Rekrutacja do IV edycji Inkubatora Digital Dragons wystartowała 28 czerwca i potrwa do 13 września. Formularz rekrutacyjny dostępny jest na tej stronie.

ReaktorX

W nadchodzący czwartek – 1 lipca o godz. 16:00, 8 start-upów, które wzięły udział w programie preakceleracyjnym ReaktorX, zaprezentują swoje pitche podczas DemoDay.

Występujące zespoły będą reprezentowały branże sportstech, medtech, marketplace, social impact i martech. Wydarzenie, będziecie mogli śledzić online na stronie. To doskonała okazja dla inwestorów, by zapoznać się z nowymi, jeszcze ciepłymi projektami, ale też wszystkich founderów, którzy chcą podpatrzeć, jak działa i co proponuje start-upowa konkurencja. Zapisz się na udział w wydarzeniu klikając w link