Przejdź do treści
Raporty i ebooki Data publikacji: 14 czerwca 2020

E-book „Podstawy marketingu – kompendium wiedzy dla start-upu”

Nieważne, czy chcesz prowadzić marketingowe działania start-upu sam, czy z pomocą agencji, czy po prostu interesujesz się tematem promocji i sprzedaży - zapraszamy Cię do zapoznania się z naszym nowym e-bookiem. Znajdziesz w nim słowniczek marketingowych pojęć, najlepsze teksty o marketingu ze startup.pfr.pl i wypowiedzi ekspertów z branży – takich jak m.in. Błażej Abel, Monika Czaplicka, Edyta Kowal czy Paweł Tkaczyk. 

Zastanawiasz się, jak zacząć sprzedawać swoje produkty czy usługi, gdzie znaleźć swojego klienta? Nasz nowy, darmowy e-book pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na problemy początkujących start-upowców. Dowiesz się z niego także jak używać agregatorów inwestycji, żeby pokazać swoją młodą technologiczną firmę większej liczbie potencjalnych klientów.

Zapisz się do newslettera i pobierz darmowego e-booka

Zgromadziliśmy wypowiedzi takich specjalistów w dziedzinie komunikacji i promocji, jak: Błażej Abel - CEO scale-upu Landingi, Joanna Ceplin - blogerka, strateg marki i trenerka komunikacji online, Monika Czaplicka - właścicielka agencji Wobuzz i autorka podręczników marketingu i wielu innych.

 

 

Nasz e-book to także obszerny słowniczek pojęć i skrótów używanych w branży marketingowej, która jak każda inna ma swój język pełen haseł, które dla mniej doświadczonych mogą brzmieć dość tajemniczo. My staramy się wyjaśnić te pojęcia – od advertorialu po UTM. Jeśli masz pytania o terminy używane w reklamie - sięgnij po e-booka!

Dołącz do naszego newslettera